6 hafta incelten Yoga 6. Hafta


Eyyyyy hormon ilaçlarıııııııııı!!!! 
Duyuyor musunuz beniiiii?
Benim adım Bikiniiiiiiii...
Alt ettim siziiiiiiii!!! :-DDD







Çok şükür! Hem de ne şükür! Ohhhhh be, çok şükür!
Yeniden incelmeye başladım. Aylardır gözünün içine baktığım şu tartının, "Dursun bu yukarı çıkışlar"'la dişlerimi sıktığım, beni deli eden o günler bitti artık.
Sonsuz şükür!

Ahhh ahhh.. Ama bir fırça de çekeceğim sana. Yaw, şu kendini bir okusan ya yeniden. Nasıl unutuyorsun, o güzelim yazdıklarını anlamıyorum. Şöyle baştan sona bir oku tüm yazılarını. Hatta Nisan ayına da patlat şöyle şahane bir İncelme Programı. ;-)))


Glutensiz Hayat candır, can!
Zincirlerimi de kırdım!






Bir de, her yanlardan da incelmişiz süperiyle 1'er santim!













O halde gelsin 6 hafta İncelten Yoga'nın sonuncusu da... 
Motivasyonu tavan yapmaca!






Amanın handstand var. Henüz o tür hareketlere giremesek de, denemekten zarar gelmez hani. :-)
Tüm hareketler diğer tarafa ve toplamda 3'er tur ile tamamlamaca.








0 comments:

Post a Comment