6 hafta incelten Yoga 4. Hafta


Oyyy ne haftaydı be! Geç saatlere kadar işte veya partilerde (:-p) olmak yordu vesselam. Geç saatlere kadar süren iş yemeklerine ve gece yapılan lansman partilerine karşıyım arkadaş! Bak ben de lansman düzenleyeceğim. Hiç gece gece yapıyor muyum? 10:30 gibi başlayan bir brunch planlıyorum. Şöyle şahanesiyle Akdeniz'den ne varsa. Gustoso... :-)

Vay anasını! "Parti yok mu?" diyen kıza ne oldu acep? Yaş mı kemale erdi, yoksam gerçekten de Sağlıklı Yaşam Tarzı canavarlığından mı bu?

Cumartesi akşamı dost buluşmasını da bugüne Pazar Kahvaltısı'na çevirdim ya! Allah Allah yani...

Anladım... Hepsi benim bu "CHICK olacağım!" heveslerimden... 
Olacağım da! Bu besbelli! Zira sabah sabah bir ölçüler alma durumuna girdim de, genişleme durumlarını durdurmuşuz da, yarımşar santim de incelmişiz hani!!!!!!


Yee yeeeee yee... Çıtır Çıtır! :-DDD




Ohhhhh be!!!!!


Şimdi, gelelim şahanesiyle haftanın incelten yogasına...


Tüm vücut inceliyor bu hafta; hem de zorlayan dengeli mengeli hareketler ile... Güzeeeellllll....




Tüm hareketler diğer tarafa da yapılır. Toplamda her iki yana 3 tekrarla bitirilir.

Yalnız, ben geçen hafta yeterince yogaya doyamadım. Bu yüzden bu rutine başlamadan, bir gün 1. hafta "İncecik bir Bel"'i, diğer gün 3. hafta "İncecik Bacaklar"'ı yapayım önce. ;-)

Şahane oldu!






0 comments:

Post a Comment